Pokaż nowe posty | Oznacz wszystkie jako przeczytane | Szukaj
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Praca licencjacka- ANALIZA MONITORINGU STANU WODY W RZECE PILICA, WODOWSKAZ BIAŁOBRZE
Autor Wiadomość
Jagodka333 Offline
Nieobecny

Ilość postów: 1
Dołączył: Feb 2016
Reputacja: 0
Post: #1
Praca licencjacka- ANALIZA MONITORINGU STANU WODY W RZECE PILICA, WODOWSKAZ BIAŁOBRZE
Witam,
jestem studentka Geominitoringu i w tym roku pisze prace licencjacka na temat "ANALIZA MONITORINGU STANU WODY W RZECE PILICA, WODOWSKAZ BIAŁOBRZEGI", jeśli ktoś z was ma jakieś książki w domu na ten temat albo posiada wiedzę która by mi sie przydala bardzo prosze podzielcie sie ! Smile) Niestety nie moge znalesc zadnych ksiazek w bibliotece ktore pomoglyby mi chociaz troche w napisaniu tej pracy ;(
22-02-2016 12:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
snaakee Offline
Administrator
*******

Ilość postów: 1 707
Dołączył: Jan 2006
Reputacja: 5
Post: #2
RE: Praca licencjacka- ANALIZA MONITORINGU STANU WODY W RZECE PILICA, WODOWSKAZ BIAŁOBRZE
Cześć,
Czego konkretnie potrzebujesz? Czy ogólnie szukasz literatury dotyczącej metodologii pomiarów, czy chodzi o zdobycie danych pomiarowych? W sprawie drugiego tematu źródła są dwa - Twoja uczelnia (o ile ma podpisaną umowę z IMGW) lub samo IMGW. Gdzieś wyczytałem, że IMGW pobiera opłaty za udostępnienie roczników hydrologicznych. Dane aktualne można sobie odczytać. Gdybym miał zastanowić się nad kształtem takiej pracy, to podzieliłbym ją na część teoretyczną dotyczącą metodologii pomiarów, monitoringu, następnie w części praktycznej napisałbym ogólnie o charakterystyce hydrologiczne Pilicy, a skończył analizą danych za wybrany okres dla konkretnego wodowskazu (w zależności od dostępności danych dłuższy/krótszy okres, co najmniej rok).