Pokaż nowe posty | Oznacz wszystkie jako przeczytane | Szukaj
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 7 Głosów - 4.14 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2009/2010"
Autor Wiadomość
sztokrotka92 Offline
Uczeń

Ilość postów: 27
Dołączył: Jan 2010
Reputacja: 0
Post: #346
RE: Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2009/2010"
Kingul - nie, nie miałam różowego swetra. stałam przed salą z czterema chłopakami, którzy cały czas się śmiali. i siedziałam w przedostatnim rzędzie.

pluję sobie w twarz, że nie nauczyłam się porządnie faz powstawania Bałtyku.

powiem tyle, że jak zobaczyłam arkusz to śmiać się zaczęłam, że już mam po indeksie.. i dalej tak myślę. masakra, jak dla mnie.
koleżance obok dziękuję za pożyczenie ołówka. ^^
14-02-2010 18:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Asiaa91 Offline
Student

Ilość postów: 321
Dołączył: Jul 2008
Reputacja: 2
Post: #347
RE: Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2009/2010"
Dla mnie nie było tragedii, tylko kompletnie nie umiałam skamieniałościBig Grin a co do faz powstawania Bałtyku to koledzy przed wejściem sobie przypominali i przypadkiem zapamiętałamSmile

"Najbardziej stracony dzień to ten, w którym nie zaśmialiśmy się ani razu":D
14-02-2010 18:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
magda2291 Offline
Nieobecny

Ilość postów: 7
Dołączył: Jan 2010
Reputacja: 0
Post: #348
RE: Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2009/2010"
!! Noo beznadziejaaa ..
Zadania były jak dla mnie nienormalne..
Kurde szkoda troche, ale co poradzimy ;/
14-02-2010 18:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Kingul Offline
Gimnazjalista

Ilość postów: 59
Dołączył: Feb 2010
Reputacja: 0
Post: #349
RE: Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2009/2010"
aaa tak Sztokrotko - Twoich kolegów nie dało się przegapić! xD
nie no wiesz pytam bo pisałaś wczoraj ze będziesz mieć stos chusteczek, a w moim rzędzie siedziała dziewczyna która cały czas z nich korzystała Tongue
hm, co do skamieniałości to akurat umiałam, gorzej z erami Tongue a faz Bałtyku nie umiałam wogóle ^^
i wogóle mało zadań, bo tylko jedno, takich do rozwiązania... i to jeszcze takie poronione...;/
14-02-2010 18:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Asiaa91 Offline
Student

Ilość postów: 321
Dołączył: Jul 2008
Reputacja: 2
Post: #350
RE: Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2009/2010"
(14-02-2010 18:43)Kingul napisał(a):  i wogóle mało zadań, bo tylko jedno, takich do rozwiązania... i to jeszcze takie poronione...;/

A właśnie może wiesz jak je trzeba było zrobić? Bo rozwiązałam, ale jak znam życie to na bank źleBig Grin

"Najbardziej stracony dzień to ten, w którym nie zaśmialiśmy się ani razu":D
14-02-2010 18:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
sztokrotka92 Offline
Uczeń

Ilość postów: 27
Dołączył: Jan 2010
Reputacja: 0
Post: #351
RE: Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2009/2010"
no to z nimi stalam, ale pewnie wtopiłam się w tłum. xD załozyli sie o 4 piwa, że jeden z nas przejdzie tylko. xD ja tam przez poł godziny wybijałam rytm piosenki, która w głowie mi siedziała długopisem. bo nie wiedziałam co pisać.
ery wymyslilam, jedną trafiłam. jedyne zadanie, którego pewna jestem to jest to obliczeniowe. xD
14-02-2010 18:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Kingul Offline
Gimnazjalista

Ilość postów: 59
Dołączył: Feb 2010
Reputacja: 0
Post: #352
RE: Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2009/2010"
no właśnie go nie rozwiązałam...Tongue chociaż jak jechałam busem do domu to wymyśliłam jakby to można zrobić... ale napewno źle;p a mianowicie ze obwód równika podzielić przez 360 stopni, wyciągnąć z tego wartość jednego stopnia a potem pomnożyć przez 15 (bo tam było chyba 15 stopni różnicy miedzy tymi miejscowościami)... ale tak jak mowie - to napewno jest źle Big Grin a jak jest dobrze to sie potne że wymyśliłam to o godzinę za późno! Big Grin
ale widzę ze nie tylko ja miałam z tym cudownym zadaniem Big Grin
nie no Sztokrotko, stało tam jakieś dziewcze z nimi, bodajże w niebieskim sweterku (czy coś?Big Grin) Big Grin a jak Ci sie podobali nasi panowie pilnujący? bo ja przez połowe czasu sie z nich śmiałam, byli cudowni xD
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-02-2010 18:52 przez Kingul. Edit Reason: )
14-02-2010 18:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
sztokrotka92 Offline
Uczeń

Ilość postów: 27
Dołączył: Jan 2010
Reputacja: 0
Post: #353
RE: Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2009/2010"
ja to 15 pomnozyłam przez 111,3 km albo przez 111,1 km. nie pamietam tego właśnie. xDD
14-02-2010 18:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Asiaa91 Offline
Student

Ilość postów: 321
Dołączył: Jul 2008
Reputacja: 2
Post: #354
RE: Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2009/2010"
Jeśli to jest poprawne rozwiązanie to zrobiłam tak samo...Smile Jak ktoś miał inny pomysł to dzielcie sięTongue

"Najbardziej stracony dzień to ten, w którym nie zaśmialiśmy się ani razu":D
14-02-2010 18:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Kingul Offline
Gimnazjalista

Ilość postów: 59
Dołączył: Feb 2010
Reputacja: 0
Post: #355
RE: Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2009/2010"
zastanawiałam sie nad tym tez, ale to była chyba długość południka o ile pamiętam? czy miedzy południkami jednak?Tongue nie spotkalam sie z takim zadaniem jeszcze, wiec... rozgrzeszam sama siebie Big Grin
14-02-2010 18:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
sztokrotka92 Offline
Uczeń

Ilość postów: 27
Dołączył: Jan 2010
Reputacja: 0
Post: #356
RE: Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2009/2010"
stałam, w sumie poznałam ich dzisiaj przed konkursem. xD w czarnej bluzce golfowej byłam. xD

masakra. xD ja się tam ciągle śmiałam, bo ten w taki chudy był taki niekumaty, a ta kobieta.... nie wiedziała chyba o co chodzi. xD

ja mam nadzieje, że to jest dobre rozwiązanie. xD
14-02-2010 19:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Kingul Offline
Gimnazjalista

Ilość postów: 59
Dołączył: Feb 2010
Reputacja: 0
Post: #357
RE: Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2009/2010"
on byl taki śmieszny, i cały czas dogadywał...Big Grin i sie do mnie uśmiechał Big Grin a słyszałaś ten motyw jak ten Pan z rozwichrzonymi włosami podał jedna z odpowiedzi? xD a ta kobieta była wogóle...Tongue
14-02-2010 19:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
sztokrotka92 Offline
Uczeń

Ilość postów: 27
Dołączył: Jan 2010
Reputacja: 0
Post: #358
RE: Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2009/2010"
nic nie słyszałam. mówię Ci, że ja z samego tyłu byłam. xD
14-02-2010 19:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Kingul Offline
Gimnazjalista

Ilość postów: 59
Dołączył: Feb 2010
Reputacja: 0
Post: #359
RE: Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2009/2010"
jakiś koleś wyszedł z sali jako pierwszy po godzinie chyba, no i jak oddał prace, to oni ja wzieli i zaczeli patrzyć na pytania i odpowiedzi. I ten SrebrzystyBig Grin tak patrzy na tą prace, i mówi do tego chudego - e, a to drugie to belemnit jest! Big Grin kobieta sie oburzyła Tongue
14-02-2010 19:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
syl0992 Offline
Student

Ilość postów: 251
Dołączył: Jul 2009
Reputacja: 3
Post: #360
RE: Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2009/2010"
A ja mam pytanieSmile Co napisaliście w tym zadaniu z rzekami? Bo 2 to na pewno Pad i rezim deszczowy oceaniczny, ale te 2 pozostałe to już taka pewna nie jestem... bo np 3 mi się kojarzy odrazu z Amazonką, bo ma dwie charakterystyczne wyżówki w marcu i wrześniu, czyli w zenitalnym położeniu słońca, co by wskazywało, że jest to reżim deszczowy równikowy, bo nawet odchyleń za dużych nie ma...tylko mi te 3-4tys. m sześć./s nie pasuje...a znów w pierwszym stawiałabym na złożony śnieżno-deszczowy, bo ma wyżówki na wiosne i latem, czyli Warta... a rzeki pozostałe czyli Indus i Mekong, to bardziej mi się kojarzą albo z porą deszczową albo z monsunem, czyli z jedną wyżówką...i już sama nie wiem
Ma ktoś też tak zrobione może?Smile

"Remember that tomorrow comes after the dark":)
14-02-2010 19:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Odpowiedz 

Otrzymałeś odpowiedź na swoje pytanie? Nie zapomnij podziękować :). Wystaw ocenę w gwiazdkach!


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2012/2013" ana... 668 446 954 07-10-2020 09:31
Ostatni post: hubert37
  Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2011/2012" Widelec 328 244 095 07-10-2020 09:30
Ostatni post: hubert37
  Olimpiada o "Diamentowy Indeks AGH 2010/2011" Wasquez 250 221 167 07-10-2020 09:29
Ostatni post: hubert37
  Olimpiada o diamentowy indeks agh-odpowiedzi. marcin1212 138 116 539 07-10-2020 09:28
Ostatni post: hubert37
  Olimpiada o diamentowy indeks AGH Przemyśl 2008 16.02.2008 Bartus 17 20 179 07-10-2020 09:27
Ostatni post: hubert37

Skocz do: