Pokaż nowe posty | Oznacz wszystkie jako przeczytane | Szukaj
Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Meteorologia...
Autor Wiadomość
Piotrek_0 Offline
Nieobecny

Ilość postów: 4
Reputacja: 0
Meteorologia...
Jestem uczniem liceum i w tym roku zdaję maturę. Nie wiem jeszcze, co będę konkretnie zdawał, ale wiem ze najbardziej z wszystkiego pragnę zostać meteorologiem.
Tyle, co do tej pory wyczytałem to, że pierw się studiuje geografie i po tym wybiera się specjalizację.
Czy mógłby mi ktoś pomóc i powiedzieć gdzie można studiować geografię ze specjalizacją w meteorologii, albo jak istnieje to studiować tylko meteorologię i co trzeba zdać na maturze by się na takie studia dostać?
Bardzo bym się cieszył gdybym mógł o tym podyskutować z kimś, kto wybrał już meteorologię, albo się do tego przymierza.
Za jakąkolwiek pomoc będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam, Piotrek_0
26-09-2006 22:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
draco Offline
Student

Ilość postów: 345

Koło Młodych Geografów Oddziału Olimpijskiego Polskiego Towarzystwa Geograficznego
26-09-2006 22:56
zaszkins Offline
Przedszkolak

Ilość postów: 17

To se możemy stary podać ręce bo ja tez lubię meteorologie i bym chciał pracować na stacji, albo na posterunku albo w instytucie. Będę studiować we Wrocławiu, a Ty?

Pozdrawiam, zaszkins
26-01-2007 12:17
@N!@ Offline
Przedszkolak

Ilość postów: 14

A więc ja również Smile tez chciała bym zostać meteorologiem, tylko to nie takie łatwe Tongue

Pozdrawiam, aneczka :)
27-01-2007 21:09
Skorpion Offline
Nieobecny

Ilość postów: 3

Ludzie zeby pracować na stacji meteo to nie trzeba w Polsce kończyć studiów tylko ukończyc kurs organizowany przez IMiGW możecie iść na jakąś stację i zapytać 8)

Pozdrawiam, Skorpion
07-02-2007 22:58
toxic Offline
Uczeń

Ilość postów: 43