Pokaż nowe posty | Oznacz wszystkie jako przeczytane | Szukaj
Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geologia UJ
Autor Wiadomość
skime Offline
Nieobecny

Ilość postów: 2
Reputacja: 0
Geologia UJ
Cześć! Jako, że nie było wątku o geologii na UJ..
Studiuje ktoś może? Zauważyłem, że to dość kameralny kierunek -> przyjmują 55 osób. W każdym razie mam standardowe pytania do kogoś ktokolwiek coś wie:
1. Czy jest trudno? (Trudniej niż na GiG na AGH?)
2. Czy są jakieś perspektywy na pracę po ukończeniu? Gdzieś wyczytałem, że UJ uczy naukowców a AGH inżynierów..
3. Myślicie, że progi punktowe mogą podskoczyć w tym roku? W 2011 -> 61 pkt.

Jeśli znalazłby się ktoś kto to tam studiuje to miałbym więcej pytań.. Wink

Pozdrawiam.
18-05-2012 11:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Tynkaa Offline
Licealista

Ilość postów: 119
RE: Geologia UJ
Nie studiuję lecz zastanawiałam się nad geologią na UJ. Jakbym była wielką fanatyczką geologii zapewne wybrałabym ją na UJ, jednakże "nie jara mnie to aż tak bardzo".

Wiem, że jest teraz parcie na inżyniera i zbudowano wokół tego wielką otoczkę.

Na UJ dowiesz się dlaczego, po co. Na AGH mam wiele przedmiotów (nie potrzebnych do czystej geologii) typu górnictwo, wiertnictwo itp.

Jeżeli bardzo się interesujesz skałami, sedymentacją i Cię to naprawdę interesuję wybrałabym UJ. Jak sam zauważyłeś dostajesz się ok 55 osób, na AGH 350 (1 wydział)... możesz zapomnieć o indywidualnym podejściu do studenta. na AGH jesteś masówką.
21-05-2012 16:57
Kaktusia Offline
Doktor

Ilość postów: 792
Reputacja: 21
AGH produkuje pracowników, UJ raczej naukowców, tak mi się zdaje
ja jestem na UW, na geologii głównie (konkretnie MISMaP)
z pracą po geologii każdej, o ile nie będziesz jakimś starsznym nieukiem i nierobem będzie dobrze, a jak będziesz dobra, może być bardzo dobrze
zależy co cię interesuje i jak chciałabyś pracować, terenowo, za biurkiem, z ludźmi, z maszynami...