Pokaż nowe posty | Oznacz wszystkie jako przeczytane | Szukaj
Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
geografia zaocznie - UWr czy UŚ?
Autor Wiadomość
nelia Offline
Nieobecny

Ilość postów: 2
Reputacja: 0
geografia zaocznie - UWr czy UŚ?
Jestem w tej chwili studentką historii - zupełnie nietrafiony pomysł, nie wiem, co mi do łba strzeliło... W każdym razie za rok mam licencjat, idę do pracy, i chcę rozpocząć studia, które mnie będą interesować, i na których będę się rozwijać. Trafiło na geografię, lubię, interesowałam się nią (rozpatrywałam też geofizykę i geologię, ale z miejsca odpada, bo nie ma zaocznych). Moje pytanie brzmi: lepiej iść na Uniwersytet Śląski czy Wrocławski?

I jeszcze, bo jestem jeszcze mało zorientowana, jak wyglądają studia zaoczne: jak jest z praktykami lub wyjazdami terenowymi przy studiach zaocznych?
08-08-2012 19:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Noelka Offline
Gimnazjalista

Ilość postów: 55
RE: geografia zaocznie - UWr czy UŚ?
Uprzedzam, że od dwóch lat na UWr jest za mało chętnych na zaoczną geografię i mimo naboru kierunek nie jest otwierany.
09-08-2012 22:28
nelia Offline
Nieobecny

Ilość postów: 2
Nie wiedziałam... ale to w sumie rozwiązuje dylemat (o ile w przyszłym roku nic się nie zmieni).

Swoją drogą fajny login Big Grin
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-08-2012 22:44 przez nelia. Edit Reason: N/A)
09-08-2012 22:43
margo006 Offline
Nieobecny

Ilość postów: 3