Pokaż nowe posty | Oznacz wszystkie jako przeczytane | Szukaj
Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy geologia jest trudna?
Autor Wiadomość
ulagr Offline
Przedszkolak

Ilość postów: 10
Reputacja: 0

Zadaję to pytanie, bo zastanawiam się czy nie iść na geologię.. ale wszyscy mi mówią że jestem głupia bo to bardzo trudny kierunek, na którym jest więcej chemii niż geografii.. czy to prawda??

Pozdrawiam, ulagr
07-05-2007 11:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
carenza Offline
nadużywająca diabła tasmańskiego

Ilość postów: 2 444
Reputacja: 10

powiem Ci za 3 lata jak zostanę inżynier geolog, albo za 5 lat jak będę magister geolog wink

[Obrazek: wistpanomwj3.jpg]
"Cóż tam ten tłum dostrzega
Trwający w zachwyceniu
Coś mówi - spróbuj z nimi
Coś mówi - zostań w cieniu."
07-05-2007 15:15
arrturro Offline
SM Don Arrturro

Ilość postów: 2 196
Reputacja: 8

no cóż...sam nie studiuję geologii, ale mam koleżankę, która tam jest i często opowiada o swoich studiach...jest na pierwszym roku i mówi, że największą zmorą jest właśnie chemia :? poza tym masz tam "trochę" roboty z hydrologią, a rozponawanie kamyków z czasem staje się ponoć automatyczne...

http://centruminicjatyw.org
http://olimpiadageograficzna.edu.pl
07-05-2007 15:42
Leon Offline
Licealista

Ilość postów: 102

chemia jest super Big Grin tylko ciekawe w jakich aspektach jest na geologii; na pewno krystalografia - tego jestem raczej pewien, ale reszty to nie bardzo Smile

Sport to zdrowie. Zawodostwo to kalectwo.
07-05-2007 21:15
Jastina Offline
Nieobecny

Ilość postów: 1

hejka ja jestem na geografii Uj geologia juz za mna na nie było tak źle w sumie to jeden z przyjemniejszych i ciekawszych przedmiotów chemi troche jest ale wzory tak jak i kamyczki po czasie wchodza automatycznie... ale to napewno nie jest porównanie do kierunku geologii słyszałam ze nie jest lekko i trzeba sie trzymac rękami i nogami Smile