Pokaż nowe posty | Oznacz wszystkie jako przeczytane | Szukaj
Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Course for geologist
Autor Wiadomość
Typicalk Offline
Uczeń

Ilość postów: 47
Reputacja: 0
Course for geologist
Studiuję geologię i od lektora j. angielskiego dowiedziałam się o nijakiej książce: 'Scientific english course for geologist 1', jednak nigdzie nie mogę jej znaleźć. Czy ktoś z Was uczył się z takiej książki lub wie, gdzie mogę ją nabyć? A może zna ktoś jakiś inny podręcznik dla geologów, po angielsku?
20-09-2013 22:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Piotrq10 Offline
Licealista

Ilość postów: 119
RE: Course for geologist
Nie korzystałem, ale popatrz sobie "Technical English for Geosciences". Podpowiem, że na chomiku jest Wink
20-09-2013 23:08
Kaktusia Offline
Doktor

Ilość postów: 792
Reputacja: 21
Ja nigdy nie korzystałam z czegoś takiego. Ogólnie większość słownictwa specjalistycznego w geologii po angielsku jest bardzo podobna, w stylu tektonika - Tectonics. Jak zaczyna się czytać jakieś publikacje po ang to po prostu samo wchodzi Wink Z trudniejszymi słowkami sobie radzę za pomocą słownika pol-ang ang-pol PWNu chyba takie z fioletowym paskiem.

"Idź swoją drogą, a ludzie niech mówią, co chcą."
>Dante Alighieri<
21-09-2013 12:21
Typicalk Offline
Uczeń

Ilość postów: 47
(20-09-2013 23:08)Piotrq10 napisał(a):  Nie korzystałem, ale popatrz sobie "Technical English for Geosciences". Podpowiem, że na chomiku jest Wink

Raczej jestem zwolenniczką książek 'namacalnych'. Ale dziękuję, na pewno to przeglądnę. Smile
21-09-2013 16:07
rayan93 Offline
Gimnazjalista

Ilość postów: 69
Jeżeli chcesz jak piszesz ,, podręcznik dla geologów, po angielsku" to polecam Understanding Earth. Jak kojarzysz Tepera z ,,Żylety" to On z niego korzysta. Na chomiku bez problemu znajdziesz. A jak chcesz papierową wersje to z ebay-u UK idzie sprowadzić z 40-50zł. Polecam!