Pokaż nowe posty | Oznacz wszystkie jako przeczytane | Szukaj
Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Badania na Antarktydzie
Autor Wiadomość
Nerevar121 Offline
Nieobecny

Ilość postów: 1
Reputacja: 0
Badania na Antarktydzie
Witam
Studiuję obecnie geografię i interesuje się Antarktyką,w przyszłości chciałbym prowadzić badania tego obszaru.Czy możecie mi doradzić jaką specjalizację powinienem wybrać w ramach geografii lub ewentualnie jaki kierunek dobrać aby mieć największe szanse na wyjazd do stacji polarnej?
Poza tym ciekawi mnie jak sądzicie-czy trudno dostać taką fuche?I co myślicie o takiej pracy?Mógłbym pracować też na svalbardzie choć to już nie to samo.
17-01-2010 02:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
anilana Offline
Student

Ilość postów: 624
Reputacja: 16
RE: Badania na Antarktydzie
Moi znajomi byli tu i tu. Ich specjalizacje: geomorfologia, klimatologia, hydrologia

Pozdrawiam, Anula
17-01-2010 10:41
AmeriKKKa Offline
Student

Ilość postów: 255
Reputacja: 2
Ha, też mam takie marzenia/plany - a wybieram się na geofizykę, więc perspektywy w sumie są.

Generalnie to na stacje polarną nawet jako mechanik możesz się załapac, z resztą zobacz:

http://hornsund.igf.edu.pl/zapr_wspolpraca.html

When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle.
Then I realised God doesn’t work that way, so I stole one and prayed for forgiveness.
- Emo Philips
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-01-2010 13:54 przez AmeriKKKa. Edit Reason: )
17-01-2010 13:54
Paweł D Offline
Gimnazjalista

Ilość postów: 91
Reputacja: 1
Geomorfologia-glacjologia
19-01-2010 11:05
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Irrasena_IssenNilla Offline
Przedszkolak

Ilość postów: 12
Odświeżam wątek.